Oct 22, 2010

A.K.U

nothing to say!

tolong amin kan doa saya boleh..:)

ya allah,ya tuhanku.
aku hambamu yang lemah.
aku hambamu yang hina.
aku hambamu yang suka meminta tp
x pernah nk berusaha.

aku bermohon padaMU ya allah,
Kau perkenankanlah hajatku ini.
1)berilah aku ketenangan hati
2)kelapangan jiwa
3)kekuatan iman
4)kesabaran yang tinggi
5)keampuanan
6)kejayaan yang diredhaiMU.
7)dilimpahkan rezeki yang halal

ya allah..ya allah hu ya allah
allahu latif.
Kau lembutkan lah hatiku dn ahli keluargaku..
berilah kami kesabaran untuk menempuh ujian darimu.

ya allah..ya rahman..ya rahim..
Kau kasihanilah hambamu ini.
Kau berilah kejayaan kepadaku dalam spm pada tahun ini..
Kau berilah kejayaan kepadaku agar aku dapat menggembirakan hati ibubapaku.

ya allah.
hanya padamu tempat aku mengadu.

amin....




p\s
ummi.abah.ummiayu.along.abguqbah.akkqila.abe.beah.aqih.
doakan tyra.
tyra xkuat smgt mcm yang lain.
tyra perlukan semua owg unuk bntu tyra.
tyra sayang korang semua.
tyra x tgk umi sedih.
tyra syg family ni.
tyra nk semua ade mse tyra SPM.
tp tyra xtau semua ni ALLAH dh tetapkan.
tyra rindu semua family kite.
I LOVE U ALL.:)

4 comments:

  1. bitaufik wa najah... rabbuna yusahil... miss u jiddan

    ReplyDelete
  2. syukran ya ukhti.
    amin.

    thnx komen.
    tyra st menunggu adik beradik komen.
    hehe.
    qila,tyra syg awk.:)

    ReplyDelete
  3. hehe. aritu nak komen xleh.
    sbb tu hy baca.
    jgn risau.
    alg sll je tgok blog sume2. hehe.

    ReplyDelete
  4. salam
    thnx 4 the comment.
    haha

    syg k.long jua!
    <3

    ReplyDelete

syukran.:)