May 18, 2012

untuk awak .

bismillah . :)

awak . ni untuk awak . :) 

saya nak awak tahu yang saya sayangkan awak kerana DIA . kerna cinta saya kepada DIA melebihi cinta saya pada awak . dan selepas DIA , ialah KEKASIH DIA iaitu Rasulullah . kemudian ummi abah ku . kemudian keluarga ku . kemudian baru lah awak . saya tahu awak pon macam tu juga . :) .

awak . PEMILIK CINTA KU SELEPAS ALLAH DAN RASULULLAH . <3 . saya akan cari buku ni sampai jumpa . kalau saya tak jumpa , saya harap awak dapat pinjamkan kat saya .. 

(awak KLIK link ni taw)

mungkin awak akan pelik sebab nama orang lain .. tapi bukan itu point penting yer . saya nak awak baca elok-2 ape isi nye . :) .

ni je kot dari saya untuk awak .. 

#11 bulan dah kite kenal . hope kekal until jannah . <3

No comments:

Post a Comment

syukran.:)