May 16, 2014

khas untuk dia . :)


assalamualaikum . .

post kali ni untuk insan yang aku sayang . 
walaupon dia bukan adik beradik ku .
tapi aku sayang dia .

dia naqibah ku waktu sekolah .
dia tempat aku berkongsi cerita .

kami terpisah sementara .

yes . jujur . aku rindu dia . 
aku rindu berkongsi cerita .
aku rindu nak ketawa bersama .
aku rindu nak menangis di bahu dia .
aku rindu semua nyaa . 

bulan April lalu ,
dia sah menjadi isteri orang .
isteri kepada seorang lelaki yang telah di takdirkan untuknya . 

dan aku , aku tak dapat tunaikan janji aku untuk hadir ke majlis nya .
sungguh , pilu sedih teramat sebab tak dapat hadir .
maafkan tirah , akk .


kak hayati jais & abang badrul aini .

congrat akk .
moga akak happy and kekal hingga ke Jannah .
ameen .

tirah sayang akk .
tirah takkan lupakan akak . 

love you akak . 



No comments:

Post a Comment

syukran.:)